maandag 22 november 2010

Poetry


Soulmate

Sensitively touching eachothers hearts
Over the rainbow diving
Under eachothers skin
Limitless expression of unconditional love is
Making boundaries dissapear
Appearance melting down in miraculous acceptance
Totally surrendering in the divine while
Emerging into eachothers excistence.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


I commit myself today
to see the beauty
in every way...

A word, a deed,
a choice, an action
...just choose to see
a love reflection

It's in a song, a picture, a feeling, a play
Eat, love, dance, pray...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Grieving, gasping, grounding, gaining, growing, guiding, giving.
Learning, loving, losing, loathing, leaping, laughing, living.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~

Soms fluistert mijn ziel
liefdesgedichtjes in m'n oor

Als ik nu maar niet ga denken
denk ik dan
en dan denk ik al

Denken
denkt 't allemaal zo goed te weten
maar weten
komt niet
uit je hoofd
Bij weten is je hele lijf betrokken
en daar houd het hoofd geen zitting

Zolang ik maar niet denk
dat ik niet denken moet
gaat 't goed
*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

`

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Een eureka-moment dient zich spontaan aan
als je een oude,belemmerende overtuiging laat gaan,
zodat je er weldra achter kunt komen
dat je een andere realiteit kunt creëren,
door giftige gedachtes te elimineren
en je over een betere waarheid kunt gaan dromen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kom eens tot leven
zei de plant
toen ie zag dat ik mezelf
weer in een potje zette
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Soms
ben ik onzeker
en probeer ik te kopiëren
maar dat is nooit zo mooi als echt zijn
als mezelf zijn

En das eigenlijk maar goed ook
want van mij is er maar één

Wie moet ik hier nou eigenlijk
voor bedanken?

Alles??
*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Laat ik nou maar gewoon geloven
dat dit iets is wat blijft

Dat het talent
gewacht heeft op het moment
dat ik de pen zou pakken
en zou zeggen:
Kom maar
ik schrijf wel door jou

Laat ik nou maar gewoon geloven
dat het genoeg is
dat ik mezelf toestemming heb gegeven
alles te zijn wat ik ben
in dit leven

Laat ik nou maar gewoon geloven
dat ik iets ben dat schrijft
*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten